Hemtentan från helvetet är KLAR!

Alltså.. fy fan. nu har jag varit vaken från klockan halv åtta till kvart i sju... och skrivit hemtenta. Jäklar vilker pers. men, den blev klar! Det trodde jag aldrig att den skulle bli, ett tag kändes det bara helt hopplöst att bli klar. Max antal tecken var 20000. Jag hade vid klockan fem 11000 tecken och allt kändes omöjligt. Visste inte vad minimum var, men gissar på runt 15000-16000 tecken och sex sidor. Meen nu, när den blev klar, hade jag nästan precis 20000 teckn och sju sidor, så ingen fara där. Sen att de tecknen suger.. är en annan sak. Om den blir G vet jag inte, men vad jag vet är att den är inne, och det är allt som spelar någon roll nu. Nu ska jag nog sova en lite stund faktist. Det har jag förtjänat.

image39

Satan. Skaparen av hemtentan. Ganska likt, dessutom.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe klocka sju oj! haha jag vaknade trots uppseittarkvällen kl 10!

2007-04-27 @ 12:34:23
Postat av: Andreas

MEn nu är det övert, nu är det över *glad musik*

2007-05-05 @ 12:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0