Jaha.. Då var man med blogg då!

Efter att ha kämpat emot länge har jag nu bestämt mig för att faktiskt starta en blogg. Jag vet inte om jag har något intressant eller viktigt att säga, men ibland har det onekligen känts som att det hade behövts en! Får se hur det går... : ) 

Nu skall jag läsa lite mer i den otroligt intressanta boken "Den svenska politiken"... Och sedan bums i säng, skall träna med Andreas i morgon bitti för att därefter intaga en styck sunkfalafel och gå på föreläsning. Jippii!


Kommentarer
Postat av: Maverick

Den svenska politiken? Låter sjukt kul? Ledsen att jag inte kan följa med er på träningen imon, men du vet hur avundsjuka alla blir där när jag börjar träna. ha de najs.

2007-03-15 @ 22:57:25
Postat av: Kongo 68

välkommen in i det nya årtusendet!!!!!
Själv ska jag bege mig mot det ljuva Halmstad och massiv tårtintag

2007-03-15 @ 23:41:01
Postat av: Judo

Arlöv har blogg.
enough said

2007-03-16 @ 18:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0