Mp och Box

Måndag
Måndagen var riktigt produktiv måste jag säga. Vi, Jag Andreas Jon Erik och Daniel träffades vid ett för att förbereda får uppgift till på onsdag om varför partier uppstår, och med Miljöparitet som exempel. Skev fört en kladd på papper, och jagade sedan, efter en fika, runt i halva lund efter en datorsal med tillhörande grupprum. På Eden måste man ha passerkort, som vi inte har, på SOL måste man vara medlem, vilket vi inte är, men på UB hade vi tur, för deras system för bokning hade havererat, vilket resulterade i att vi fick ett prima grupprum, med dator, bord stolar, vit talva och fönster, rubbet! Perfekt, vi blev klara och väldigt lyckliga. I alla fall klara.

Senare på kvällen lyckades vi ÄNTLIGEN komma iväg på box!! Så skönt, men vi är alla överens om att vi ska köra ett lite hårdare pass nästa gång, blev knappt trött av det här. Träffade Masse där, skulle träna med en kursare. "vi kör tre gånger i veckan hade vi tänkt" Heheh lycka till säger jag bara, vet hur det brukar bli med det där. Och Sarah och Ringman körde box samtidigt som oss, trevligt. Var någon ny tränare idag, men precis lika hurtig... Har lite svårt för den där attityden, men antar att det är den de får betalt för.

Tisdag
Idag håller vi tummarna för Jon och hans ögon! HEJJA HEJJA!

Och vädret är fortsatt uuunderbart. Har dock inte tagit mig samman och tvättat bilen än.. snart så. Snart.

Kommentarer
Postat av: Andreas

haha den hurtiga attityden är ju het!

2007-03-27 @ 23:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0