Pirates of the Caribbean, Israelisk antiiransk propaganda?

Pirates of the Caribbean är sionistisk propaganda riktad mot Iran och det persiska folket! Ja, i alla fall om man får tro en iransk tevekanal. Disney är ett av judarnas främsta anfallsvapen mot Iran och de opererar fritt i USA och resten av världen. Undrar om Depp visste detta? Att detta sänds i allmänna medier är chockerande och väldigt skrämmande, Adolf själv hade inte kunnat göra det  "bättre". Inslaget kunde lika gärna ha handlat om råttor som i nazitidens Tyskland. Skrämmande är vad det är. Jag undrar hur många i Iran som verkligen tror på det här, hur hjärntvättade har folket hunnit bli? Förhoppningsvis kan inte detta fortgå allt för länge till, snart måste väll folket resa sig? Jag håller på att förnuftet kommer att segra tillslut, och att det äntligen kan bli lite frid i mellanöstern. Må judar, perser och araber kunna leva tillsammans som vänner. Oj vad PK det lät.. Men hela soppan börjar bli så väldigt tröttsam. Länken till inslaget: http://www.youtube.com/watch?v=rX-DZk900Ak

 

Lite mer politik när vi ändå är igång. Mona Sahlin har valts till Socialdemokraternas ledare idag, och jag ställer mig tvekande till hur bra hon kommer att lyckas med uppdraget? Wallström, kom hem!

  

Nä det får vara allt för idag. Nu är det en Lee film på TV6, där en stand-in fick ta över i vissa scener, för att Lee hade den dåliga stilen att dö innan filmen blev klar..

 Fred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0