En ny vän!


Jag träffade honom idag när jag och Malin var på OKQ8 och hämtade ut ett paket. Det var en skön dag idag, solen skeen och allt var så varmt och härligt. På väg mot stan träffade vi Joel på en parkbänk, så vi hängde med honom några timmar. Satt vid stora torget och tittade på söta och orädda änder, stekare, pensionärer och emos. och nån lustig piratkille.. oklart vad han hade för sig. Soft, helt enkelt. Och i morgon blir det kanske lite grillning. Men först råplugg och träning!

Just ja, min vän! Jo, han är grönklädd och ganska tjock, så där respektingivande korpulent som bara en vis man kan bli.

Han heter Metodpraktikan.

Och jag hatar honom.

image116
Bokjävel

Nu är det snart lite sömn som hägrar. Ska lyssna lite till på den ny"inskaffade" Xzibitmusiken och bläddra några sidor till i Metodis.

Tjooo

(dagens hedersomnämnande: Andreas! Wohooo!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte annat än instämma. Bedrövlig att ta sig igenom..

2009-04-21 @ 23:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0