Fynd och megafika


Varit en riktigt angenäm dag, faktist. Skrivit uppsats-pm och haft lite lektion. Sen satt ja johan s maria o bella på buffe-fiket i tre timmar.. åt så mkt kakor och bröd och allt så jag knappt kunde gå. Namnam. Innan dess var vi på Myrorna, och jag gjorde ett riktigt fynd! En sovjetisk pilotka (typ båtmössa), för 50 spänn. Lätt värt det tycker jag, letat ett tag efter en sån på nätet faktist. Maria hitta nått lite större.. en fotölj! Riktigt fin faktist. Men vi fick ju bära den genom stan vilket drog lite blickar till sig.

Sen träna jag o björne, idag blev det biceps. Fan, har tappat mkt alltså! Men, nästa gång, då går det bättre.

Sen har det mest blivit film chill och mat. O nu är det snart dags o lägga sig!


image95

image96

Pilotkan på huvudet.. I like.

Till slut säger jag bara: GRATTIS MARIA på 23årsdaaan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0