Nychoppat, igen



Varit en tämligen lugn dag idag, med praktikseminarie och lite utvärdering. Skönt, och varmt har det varit.

Jag o mackan gick till BigBoy för att köpa lunchbörjare.. satte oss utanför skolan sen o åt på en solig bänk. Och när vi är mitt i maten dyker det upp en man i permobil, en sån där lyxig en med lädersäte från Recardo, elmanövrerad och allt, och börjar prata med oss via en datorröst! helt sinnes, först var han typ normal, men ganska snabbt fattade man att han var überkristen och var ute o missionerade.. Men det var ändå intressant att prata med honom, han tycktes helt normal i huvudet, även om han såg ut som en grönsak. Spännande.

Så, till dagens chopp:
Det blev en Mini Cooper One från.. ööhm 2002 tror jag, eller nått sånt. Breddade den, sänkt, en front bestående av typ tre olika som smälts ihop och moddats, samt IC och nät. Moddad sidokjol för att passa breddningen. Andra fälgar och däck. Grå lack och ett huvscoop från Cooper S.

image113

Men, nu måste jag sova!

Tjingtjingtjong


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0