Nychoppat!


Det var den dagen det.. var ganska brutalt ofräch i morse.. lördagen slog hårt. Men, det var väldigt skoj! kul att få se Manne igen. Och stadshuset var riktigt trevligt, mycket folk.

Har faktist tränat idag, vi körde rygg och var väldigt duktiga.

Var i skolan ganska nyligen.. Bella var lika efter som jag så vi satt samtidigt och läste de otroligt intressanta praktikrapporterna. Tämligen skummande mot slutet dock.

Köpte en pizza.. var hungrig och orkade inte laga mat, gick hem till rickard och åt den och tittade på billbao-valencia som slutade 5-1 till Pers stora lycka.

Och nu till choppen:
En Alfa Romeo 159 som fått en ganska stor remake.. sänkt, breddad, andra fälgar som jag moddat, lack, kolfiber, grafik, intercooler, borttagna ljus, vinge, huvlås.. ja och lite mer säkert.

image111
Så blev det.. ska smutsa ner den lite sen också, så den ser använd ut. tror jag.

image112
Utan text och racingdetaljer

NU ska jag dock sova!

tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0