Såja, back on track!

Jaa.. tillbaka i Norrland! och här är det.. vitt. Blev riktigt förbannad faktist, när jag på morgonen såg att det var SNÖ överallt. fy fan alltså, jävla vinter vägrar ge upp!! Aaargh.. I Skåne och Blekinge var det helt underbaart vårväder, här är det seriöst minusgrader. Helt sinnes. Nåja, inte mkt att göra än att bita ihop antar jag.

Nu har vi äntligen bildat en uppsatsgrupp för B-uppsatsen, det blir Jag, Helen och Malin. Jag har döpt oss till Team Supreme, helt enkelt därför att vi kommer att rocka sönder den här uppsatsen så fett! Ja, vi äger. Vi är, bäst.

Idag har jag kommit igång med att börja träna idag också! Eller egentligen igår, köpte träningskortet då. Malin fick mig att ta det sista steget över till rätt sida fittnesen. Tack tack. Tänkte egentligen börja på Helex eller step in eller vad det nu heter, men det är så satans jävla dyrt, så det blev Friskis istället.. lite sunkigare, mycket billigare. 1000 kr känns ganska rätt.

Gick bra idag, tränar med Björne o vi är ungefär lika i fysiken så... prefa helt enkelt. Ska försöka köra 3ggr/vecka så gått det går. NU ÄR DET SKÄRPNING SOM GÄLLER!

Och till sist, har klippt mig idag! Helt klart nödvändigt, såg för jäävligt ut innan. Nu är det hett. O det gick på bara 180, och då ingick hårtvätt! Skitbra.

Tjing tjing

Kommentarer
Postat av: Malin of Team Supreme

Äntligen! Som jag har väntat på det här inlägget=)

Tack för tacket, alltid kul att bli omnämnd som en god medmänniska..."beach 2008" here we come..typ

2008-04-08 @ 21:10:08
Postat av: Evelina Burström

Helex är ju för oss lite finare folk!

Men bra att du tagit tag i grejer. Klippt dig och skaffat gymkort! Nu är det bara finfint sommarjobb som väntar så är det klockrent.

2008-04-08 @ 23:21:16
URL: http://evelinaburstrom.blogspot.com
Postat av: Helen

Team Supreme kommer skriva en mega bra uppsats!

2008-04-09 @ 22:57:49
URL: http://raggsockar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0