Sjukt manlig och tämligen effektiv dag



Idag har jag både tränat OCH tittat på fotboll hos Björne. Testosterånet är i topp, jeeez!

Var i skolan nio till fyra med mitt kära Team Supream och skrev klart vårt PM och letade litteratur till uppsatsen. Vi beslutade att börja en timme senare idag, och det var nog ett bra beslut känner jag. Så, har egentligen varit igång 9-23..typ. Även om sista timmarna var avslappnande.

Bibblan i skolan är fan riktigt fin alltså, på tal om.. böcker. Ser ut som värsta badstranden nästan. Med stoora glasytor som värmer upp allt så det blir riktigt varmt när solen ligger på. Najs.

Öhm.. nä typ sova nu kanske. I morgon ska det börja läsas kurslitteratur till tentan nästa vecka! Sjukt jävla kul, kan knappt hålla mig.

Tjingtjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0