Skit i detta, nu blir det fest!



Nu orkar jagi inte med mer metodpraktika.. nu blir det fest!

Ska till Jacob sen.. blir chill.. först lite förgrogga här bara.

Gårdagen var riktigt skön, mycket fint väder, mycket glada människor, mycket kött och mycket öl, blir ju inte bättre än så, inte sant? Men när folk gick mot gayklubben kände jag att jag nog var lite för nykter för det, så blev hemma istället. Lika så bra, idag har jag mått finnemang!

Köpt en träningströja idag, riktigt bra, andas och blir inte så blöt och äcklig som en bommuls dito skulle bli.


NER MED METODPRAKTIKAN!!!
image118

UPP MED PARTYPARTY! (fast jag betvivlar att det kommer vara så värst många lasrar där...)
image119

Tjing för nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0