Sovdags, kanske?

Att börja vid 10 har sina nackdelar. Till exempel går man och lägger sig väldigt sent för att istället sitta uppe och lyssna på musik, MSNa och.. blogga. Produktivt.

Har börjat vakna vid fem om mornarna. Sjukt jag vet, hänger nock ihop med att jag fick vakna då under praktiken. Mumma. Sen somnar jag om tills klockan ringer, då är det svårt att vakna. Får springa till skolan med halsen i anden.


Heja Arve Eid! säger (00:15):

Jag får klä ut mig till en räntehöjning

Tanz mein Engel... | säger (00:15):
haha, du kommer att bli djupt älskad av alla

Tanz mein Engel... | säger (00:15):
ett PPM brev!

Heja Arve Eid! säger (00:15):

Klär jag i orange?

Tanz mein Engel... | säger (00:15):
absolut

Tanz mein Engel... | säger (00:16):
väldigt top notch


Att planera maskerad är roligt. Björne är sugen på någon form av social händelse. Jag är mer inne på elefant. vi får väll se hur det går med det. 

 Nu är Playlisten inne på 90talsmusiken igen, så svängigt. Fast det är typ 1000 låtar på den playlisten tycks den alltid dra sig till den delen, väldigt underligt, den verkar veta vad jag är minst sugen på för tillfället. Jag vill lyssna på Hardcore superstars, men orkar inte öppna fönstret, dra musen hela vägen, dubbelklicka och sen minimera fönstret igen. Gu vad jobbigt.

Okej nu ska jag sova. I morgon blir det PM-skrivande och hård jävla träning.

Tjing tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0