Aaah.. vårigt

Var på kulturmagasinet (typ biblan i stan) för första gången idag.. inte så värst imponerande, och hittade inte det jag skulle ha.. men jäkla skönt väder det är ute nu. Det är Vår i luften, men vinter på marken.

Som sagt var det trevligt hos Per i går, men ackack blev ju mkt mer än det var tänkt.. Är fortfarande lite haltvtomhalvt snurrig.. jisses. Var dock duktig som gick hem direkt o inte hängde med ut!

Hörde att Carola inte gick vidare igår från andra chansen.. Det var ju väldigt tråkigt. Eller inte.

O just det, hörde fåglarna sjunga idag. Gu va skönt!

Grattis Malin S och Lill-Babs idag på födelsedagen!

Tjingtjing


Kommentarer
Postat av: M

Det blir alltid mer än vad man tänkt, men du var ju duktig som inte gick ut iaf:D
Tack föresten för gratulationen! Jag känner mig mycket hedrad och ärad av detta blogginlägg tillägnat mig...och lill-babs...och Per...och Carola...typ...eller inte....och dig själv... Jaja, jag vart ju iaf nämnd och det är fan respekt asså:D

2008-03-09 @ 17:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0