Anteckningskavalkad!

Jaa idag blev det väldigt många anteckningar må ni tro! Det syns ganska tydligt att jag såg på The Fast and the Furious igår... Med en Eclips och en RX7 o lite hittepå.. När jag höll på som bäst med Mazdan tyckte Linnéa att jag skulle rita en kvinna istället, en prinsessa! jag sa det att när jag ritar kvinnor brukar de alltid se ut som strykfula transvestiter.. men eftersom hon frågade så snällt så skulle jag göra ett försök! Blev väll sådär, men fick i alla fall godkänt av uppdragsgivaren.

image73

Minin ville Kattis att jag skulle göra.. inte jättesnyggt kanske.

image74

image75

Hmmm.. kanske inte världens vackraste prinsessa... Väldigt lång vänsterarm. Hmmm

         

Sen blev det nån Lara Croft.. o en Pick-up.. Och sen tyckte Kattis att jag skulle rita av hennes
söta Leia-nyckelknipefigur från 1997. Vilket jag gjorde.

Informativt va!! Detta är nog en al time low på text jämfört med bilder.. Men, är man fotograf så är man, vi tänker i bild, inte text!

Nu ska jag snart försöka sova lite kanske.. huvudverken börjar i alla fall släppa lite nu. Hua.

Tjingtjing!

Kommentarer
Postat av: M

Jag tycker dina (an)teckningar var fina....;D
Föresten så gillar jag transvestiter, kan du inte rita en transvestit till mig någon gång?

2008-03-14 @ 00:52:23
URL: http://malinochsofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0