Back in tha hood!

Ja man, nu är jag tillbaka i Skåne!! Efter en tämligen strapatsfylld resa får man väll säga.. återkommer till det, lite trött för att skriva nu. Men den involverade katter, snöfall och strömavbrott! Något att se fram emot.

Istället nöjer jag mig med att säga att det känns konstigt att vara hemma, men inte helt fel. Lite nervös inför praktiken.. transport och allt. men det skall väl lösa sig.

Dagens felsägning:

Iggy säger:

du gjorde fle

Iggy säger:

fel

Tanz mein Engel... | säger:

hahhha

Tanz mein Engel... | säger:

du gjorde fle

Tanz mein Engel... | säger:

fel

Tanz mein Engel... | säger:

hahahaha
Tanz mein Engel... | säger:
dagens felskrivning
Iggy säger:
ugh

Sjukt kul.. Jag måste nog sova lite snart. fast ändå inte. Kanske äta kaka eller nått. Finns ju hur jävla mycket som helst i köket här!! En riktig guldgruva. Choklad, chips, kakor, gottebröd, glass... mmmmh.

I'll be back!


Kommentarer
Postat av: Iggy

Iggy säger (22:03):
det var med meningen

2008-03-21 @ 22:09:13
Postat av: TMC

Sure it was, suure it waz ;D;D;D;D Eller inte, din felskrivande dummfan! Höhö

2008-03-21 @ 22:13:35
URL: http://themaincore.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0