Blöt trött och ovetande

Jisses skoja att man är lagom trött nu! Vilken dag.. Det har regnat hela dagen och gör så än, is + slask + regn + nån plusgrad bådar inte gott för någon annan än höftledsprotestillverkarna. Idag gick de igenom våra bilder till ST-uppgiften iaf, och efter mycket om och men verkar det nu som att jag får in en bild i alla fall! Hoppas! ska skriva ner min text från 1300 tecken till 600 tecken nu.. men det är lätt grejat.

Vad som är mindre lätt grejat är åretsbilduppgiften.. vilket gissel. Har typ lixom ba typ ingen info alls.. fyra rader och en frimärkes stor bild. Vet inget om fotografen, vilken tidning bilden publicerades i eller hur konkurensen såg ut.. Men men får väll plita ner det jag vet i alla fall o hoppas på det bästa.

I morron ska jag se om vi får tillbaka våra hemtentor kanske. Bävar! Är nästan helt säker på att det inte blir godkänt.. men, med lite tur kanske det gick ändå. Vi får väll se.

Nu.. lite teve-tajm sen skriva. Kan knappt vänta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0