Det SKA va 2!

Göttans, idag har jag äääntligen fått klart uppgiften "det skall vara två" för ST... skönt! Det har varit en mycket stor klump i magen kan jag lova.. Men, allt löser sig.. på nått sätt. Utan att säga för mkt, så var jag på en körskola, och fick några ganska bra bilder tror jag.. så det löser sig. Småläskigt att sitta i övningsbilen dock.
"gasa här, ja, gasa lite till.. eeh, tryck på ordentligt!"
*timmerlastbil närmar sig allt snabbare*

Nu har jag nyss sett Independence Day, det var ett tag sedan! Såå bra den är ju! Aaaah videovåld..

O nu är det Scrubs. Och efter det MÅSTE jag lägga mig! Föreläsning 9.15-16.00 i morgon. Va fan, det är ju helt jävla sinnesrubbat, hur ska man orka det!? Hårt liv.

Dagens citat: "Nuke 'em. Let's nuke the bastards" - President Thomas J. Whitmore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0