FÖRSTA PUBLICERINGEN!

Wohooo så då var man publicerad då!!! Helt sjukt najs och underbart känns det! Fick ingen byline, där tramsade de till det, men det gör inget.. i morron kommer det på de bilderna som kommer då! Aaah.. känns underbart kost och gott. Yes. Nu kan det bara rulla på känns det som. Plåta en sticknignsstuga, nånnan Försäkringskasse VD och ett kulturmöte med teaterchefen för Blekinge idag, blev väll bra men inte så spännade kanske. Vi tog oss lite paus mitt i, jag o susanna, och bara tog det lungt i hamnen i Nogersund där vi hade knäcken. Helt underbart vackert var där, och jättefint väder. Blått och fint. Kommer lite billder på allt i morron när jag har tid!

NU, måste jag sova.

Förövrigt är Andreas dagens hjälte och en riktig stjärna på alla sätt och vis!!

Tjingtjing

PS. Imorgon är det FREDAG!!


Kommentarer
Postat av: Andreas

Äntligen ett förnuftigt inlägg

2008-03-27 @ 23:53:47
Postat av: Malin

Du suger ju på det här...att blogga menar jag;)

2008-04-08 @ 17:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0