Hjärngympa för den motorintresserade

Kom just på.. ägnade gårdagsnatten åt att försöka komma på så många bilmärken jag kunde utan att tjuvkika. Började med sånna som finns idag.. sen tog jag även några som är utdöda. Kom upp i 103 innan jag tröttnade och somnade istället.

Vad jag kom fram till:

Volvo Saab Nissan BMW Volkswagen Kia Seat Skoda Porsche Opel Toyota Mazda Scion Mercedes-Benz Maybach Buick Ford Koenigsegg Ssangyong Lincoln Proton Tata Vaz Lada Volga Rolls Toyce Hyundai Deawoo Chevrolet Logan Renault Citroën Peugeot Spyker Morgan Lotus Bently Fiat Lancia Alfa romeo Aston martin Ferrari Lamborghini Pagani DeTomaso Oldsmobile Mercury Smart Infiniti Lexus Dacia Pacer Holden Daimler Chrysler Jeep Hummer Cadillac Datsun Isuzu National harvester Continental Jaguar Range rover Rover MG Subaru Cherry Geely Great wall Honda Think GMC AMC Tatra Mitsubishi Eagel Shelby Pontiac Jösse Kaiser Dusenberg Mini Audi DKW Autozam Acura Lister Masarati Meschersmitt Studebaker Hudson Buggati Saleen Fisker Saturn Suzuki Vauxhall Plymouth Panoz Marcos Austin McLaren

sååå... jobbigt. de flesta kom ganska lätt, men Acura höll på att göra mig galen! Sen går jag nog på de lite äldre märkena, de är svårare.. gammla amerikanska bilar som inte görs längre tex. Men det sparar vi lite.

Ajöö


Kommentarer
Postat av: Iggy

Du glömde Yugo. =/

2008-03-09 @ 22:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0