Jag bor i slaskhelvetet..!

Va fan är det här alltså.. Skulle gå till schyyschteeme för att köpa glädjedricka till dagens strapatser.. har på mig mina lacoste och börjar vandra.. ganska snart visade det sig att det skulle bli en blöt resa. När jag kommit typ halvägs blev läget OMÖJLIGT! Att ta sig över storgatan hade krävt kunskaper värdiga Moses, för det var fan en riktig sjö. Krokodilerna är inte sjövärdiga och börjar ta in vatten, vilket tvingar mig att vända om för att sko om till kängor.. När jag bytat o kommer ut på brandstegen har jag förståss glömt handskarna. Låser upp.. och skär upp ett fett sår på långfingret! Arrgh ödet vill mig illa.

Tog det lungt igår, sköönt! Har sovit som ett litet barn. Å Idag skall jag nock till Per en runda.. kul att se hur han har instalerat sig på Förrådet!

Och på tal om att instalera sig; Kolla va fint det blev här efter att jag fått upp lite på väggarna! Ett paket med tavlan och tyget kom hemifrån igår, stor lycka. Fick köpa en häftpistol bara.. O bjuda över Rickard som är liite längre så han kunde häfta fast tyget vid taket, jag nådde inte.

Så här fint blev det...

image59

Och tavlan:
image60

Mitt tema Svart/vit/röd börjar bli riktigt tydligt nu! Snart klart, härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0