Klockan är halv fem.. jag är i skolan!

Nu blev jag ääntligen klar med min bildanalys av årets bild.. dryg uppgift, men klar blev den sent om sides. Deadline is the shit. men eftersom jag inte kommer åt servern hemmifrån fick jag gå de två minutrana till skolan o lämna här istället. Skön promenad, lätt snöfall i ansiktet och någon minusgrad. Och tänka sig, jag mötte en annan själ här inne faktist! Helt stört.

Veckans sms, skickat av mig till Igor kl 23.46 på lördagen:
"Melodie MC ÄR från sundsvall o undervisar på min skola så håll käften Hora!"
Igor visste inte vem Melodie MC var eller varför han fått det där inte jättetrevliga mailet.

Veckans händelse: Ja, melodifestivalen får det väll ändå bli..

http://www.youtube.com/watch?v=0PO1gL1KXyE

Lite Melodie MC för er all!

Nu ska jag hem och sova.. måste upp tidigt i morgon och låna lite grejjor till praktiken.

Tjingtjiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0