Lyxlunch

Sitter hemma o har lite lunch.. ska strax tillbaka och fortsätta med åretsbild redovisningarna, och jag är först ut efter lunchen. Hoppas alla är lagom sömniga efter maten, ty jag har mycket lite att komma med..

Lunchen blev faktist nudlar, det har jag inte ätit på typ fem månader... kylskåpet är verkligen tomt, måste nog gå och handla idag. Underbart.

Dagens facebookhändelse, hitills i alla fall:
Andreas Arvidsson added the Which Star Wars Character Are You? application.

Bra Slogan, nu blev jag också sugen! (5kr på att du blev Leia!)

Nu strax dags att gå tillbaka! Har bytat om lite.. Man kan ju inte ha samma outfit före och efter lunch!

Tjingtjing mates

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0