Metodhäxan!

Idag har vi haft inför B-metod för vår b-uppsats.. klockan 8.15 på morgonen. Pepp? nääe tror inte det va. Har ju läst B och C metod så det står mig upp i halsen sen tidigare, tantan som föreläste påstod att det var uuniiikt för ämnet, men knappast säger jag. Men B-uppsatsen kan säkert bli intressant.. kanske.

Redigerade bilder till ST-uppgiften idag, och givetvis får man veta att det saknas ett par bilder.. ska ut i morgonbitti tidigttidigt för att försöka få lite avgaser i motljus.. = ut mitt i vägen o riskera livet. Men det kan bli najs. Om det inte regnar..

Fick tag i min årets bild idag!! Yes, tack Karin!

Så här ser anteckningarna ut från dagens föreläsning. Visst ser det givande ut?

image61

Hmm.. snygga häxor. Typ.

South Park nu, gamla avsnitt med mr. Hat.. underliga röster!

Dagens hjälte: Karin!
(och en bonusutnämning till Linnéa som berättade att det är måndag idag.. och inte tisdag. Made me happy!)

Tjingtjing ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0