Nätet har svikit mig!

Still no action.. Helt ofattbart, det finns verkligen INGET på nätet om min fotograf, Sven Åsberg.. nog första gången som internet sviker mig så här kapitalt. Omskakande. Och på bildens hus kammade jag noll. Nåväl, shit the same.

Nu tittar jag på The Fast and the Furious.. som jag sett sisådär tio miljarder gånger. Men jag gillar den, fast de växlar som om de hade 10 växlar och kopplar i tid och otid.. Och stylingen är väll lite pubertal, är mer inne på smakfullare och cleanare styling nu. En vit Audi S4, sänkt, 19" fälgar, svart fönstertoning, en liten vinge med olackad kolfiberläpp, en olackad kolfiberhuv och en svart DTM-läpp där fram.. fiint.

Får väll ta och skriva klart snart.. efter.. scrubs!

Dagens citat, från The Fast and the Furious: Goddamn street racers - Pizzabudet i början av filmen

Dagens wikipediasida: http://en.wikipedia.org/wiki/Battle_of_Lepanto_(1571) slaget om Lepanto 1571, mellan Ottmanska riket och Holy League, ett av de största sjöslagen. Mycket intressant läsning.

Dagens "antecknigar", eggade av Karins kommentar "vad ska du rita idag då?" och inspirerade av mitt bildreportage...

image64

               

Såja.. nåväl tillbaks till film och.. skriverier!

Tjngtjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0