Nyckelharpan är nyckeln till en bra låt

Aah vilka minnen! Har just...eeh, köpt, alla Nordmans låtar, och alla Drängarna. Fasiken, det är lite ploj ju... men det är bra!! Jag menar, låtar som heter: Dräng kosack, Storbonden Jansson, Vill du bli min fru och Drängens dröm MÅSTE man ju älska! Lite Sarek på det här o den Nordiska Aftnonen är biff.

Dagen har annars mest innerhållit väldigt mycket wikipediande om främst kanibalism och slagskepp.. bra att veta! Men kunskap viktig för det vi gör i skolan nu har jag effektivt undvikt att ta in. Det är ju söndag för fan.

Dagens citat:

Malin säger (21:50):

Vi är sjukt samrta tycker jag

Tanz mein Engel... | säger (21:50):
haha kul att stava fel till smarta

Ja.. sjukt samrta! (vad som gjorde att vi var så smarta får ni nog veta sen, det blir ett riktigt event det ;D)

Nu ska jag lyssna vidare på Drängarna och läsa om nått oviktigt samt äta glass o chokladsås. Min Söndag äger.


Kommentarer
Postat av: Iggy

Det är en fröjd att se att du också har börjat..köpa..musik.

Var det mjukglass? med strössel?

2008-03-09 @ 23:10:46
Postat av: TMC

Närru, nu var det ischoklad o chokladsås ;) Blev lite väl sött.. kliar i tänderna. Ja visst är det vackert, jag har ..köpt.. massor med musik på siståne!

2008-03-09 @ 23:20:57
Postat av: M

Du...jag skrev medvetet fel bara för att du skulle ha något att skriva på din blogg..så det så;D

2008-03-10 @ 21:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0