Praktiken äger!

Så rolig den äär! Herre gud jag som har haft så mycket ångest och mått så illa över det här.. och så blir det så här bra! Känns helt underbart, och bättre än så, det känns så rätt! Känner verkligen att det är det här jag vill jobba med. Vi har förvisso mest fått lite "runda", snälla nyheter nu, men det känns bra att inte kastas in i komunhuset första veckan på praktiken.. Precis lagom mycket att göra nu, typ två större knäck om dagen. Och i morgon.. då kommer min Första Publicering! Det känns underbart, ska bli så kul att se. två BRA bilder från Nycirkusen i Bromölla och en sjukt kass notis om Sweden Rock Festival i Norje.. Nåja skriven av ett långt pressmedelande på 30 sek före deadline så det får väll funka antar jag.

Nu är det snart läggdags tror jag, har knappt hunnit hem.. men i mororn kan jag iaf sova lite längre.. bara sovit till fem de senaste dagarna, lite drygt att vakna strax efter att man somnat och inse att det är dags att stiga upp och att man inte får somna om.

I morron ska vi på nån stickningsgrej, kan nog bli mysiga, men inte allt för actionfyllda, bilder.

Tjingtjing, lägger upp bilder från grejjorna efter att de publicerats i tidningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0