Städfobi, lathet eller ADHD?

Iggy hitta en kul artikel på det fantastiska nätet... vad ska man säga?

http://www.svd.se/nyheter/idagsidan/psykologensvarar/artikel_1001843.svd


"Har hört att adhd kan ge just dessa problem - men vart vänder jag mig för att få hjälp och en eventuell diagnos?"

Jag säger att det känns bra att ha en diagnos! Att jag inte kan få tummen ur vagnen och göra allt man ska göra, städa diska och öppna viktiga brev.. det är ADHD!! Weee *hoppar och sprigner på väggarna* Det är en psykologisk sjuukdom! Så bra, kanske man kan få lite förståelse nu? Samhället, hallå, jag är faktiskt psykiskt sjuk. Hjälp mig, döm mig inte.

Eller är det kanske ett I-landsproblem. Lathet!

"kära psykologen. Jag tycks fullkomligt oförmögen att hålla rent hemma. det ligger jord och skit överallt, ja, väggarna består faktist av bajs! det är otroligt, men jag klarar inte av det!

MvH, Mombasa Z'bizschzmiismko, Nigerias öken"


Ja jösses människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0