Vad jag lämnar bakom mig..

Nu börjar det närma sig.. åker snart. Håller på att packa för fullt, men det går lite segt. vet inte allt jag ska ha med.. Och ärligt talat har jag ingen vidare hemlängtan. Det är så trevligt här, mitt hem finns här och just nu är vädret faktist riktigt trevligt, om än väldigt snöigt. Tråkigt att lämna datorn också.. där allt finns. All musik, photoshop, alla bilder, alla länkar.. Allt allt. Men men, det är ju bara 2 veckor, och visst ska det bli kul att se vännerna och familjen igen!!  Och, underbara Skåne förståss. Men, där ser det ju ut som här.. snö. Överallt, snö!

Så här ser det ut här nu när jag gick ut lite snabbt och tog några bilder

image88
Utsikt över gården nyss.. vitt.

image89
Utsikt från fönstret mot målerifirman. Vitt..

image90
Mitt nu tämligen tomma kylskåp. Måste tömmas helt tills jag åker i natt! Blir till att äta mycket
ägg tror jag. Och dricka mycket mjölk!

image91
Även frysen är ganska tom. Lite pytt i panna, några burgare, lax, is och grönsaker finns det.
Ska nog gå att få lite middag idag också. Sen blir det storhandel när man kommer hem!

Nu måste jag återgå till packandet! Och städa och bädda så det blir fint här när man kommer tillbaka.

Tjing tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0