Valborgsfirandet som blev lite mer än planerat


Gårdagens valborgsfirande blev liite mer än planerat.. Skulle ju sitta hemma och plugga, och kanske gå ner och snacka med lite folk och ta en öl eller max två, och sen fortsätta. Så blev det ju nu inte, och glad är jag för det! Gick ner och snacka med journalistpacket som stod och grillade omringade av MyTech folk och Comitare. Trevligt. Var grillning i Nacksta också med mest folk från klassen, men pallade inte gå så långt. Efter att större delen av det ganska drigra ölförrådet druckits upp, åkte vi till Kåren. I början var det lite dött, men det tog sig snabbt och blev en RIKTIGT trevlig kväll! Gick hem vid två efter att ha dansat och druckit och tittat på ett inte allt för bra liveband hela kvällen. Lyckat!

image130

Och inte en enda eld har jag sett!

Nu ska jag snart till Helen och plugga med malin och Tuss, får vi se om vi kan nått alls.

Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Malin of Team Supream

Och fasen så bra det gick sen...med plugget menar jag.

Det händer himla lite på din blogg nu för tiden Johan. Inte dags för ett nytt inlägg snart? Jag börjar bli rastlös!

2008-05-05 @ 12:33:35
Postat av: Malin of Team Supream

Men fan vad seg du är...jag är besviken=)

2008-05-15 @ 19:53:29
URL: http://f-malin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0